Hét voordeel van de groepsaankoop energie? Onze klantenservice!

“Wij doen al het werk voor jou.” Je hebt het ons vast al eens horen zeggen. Maar als jij het nieuwsgierige type bent (zoals wij!) dan wil je graag weten hoe dat precies zit en wat dan het voordeel is van groepsaankoop energie.

Wat regelt iChoosr precies voor jou? En hoe ver gaan we nu écht voor onze deelnemers? Daar weet Dominique, verantwoordelijke voor onze klantendienst, meer over.

 

Dag Dominique. Kan jij ons vertellen wat het grote voordeel is van onze groepsaankoop energie?

Dominique: “Dat is onze expertise, 100% zeker. Veel mensen vinden de energiemarkt nog steeds behoorlijk ingewikkeld. En dat maakt het niet altijd evident om te kiezen voor een voordelig energiecontract. Daarvoor moet je de kleine lettertjes al echt goed beginnen lezen. Dat doen wij dus voor onze deelnemers.”

Het groepsaankoopcontract wordt door onze experts grondig nagekeken.

Het is altijd een contract voor 100% groene stroom met het tarief dat op de veiling als het meest voordelige uit de bus kwam. Zonder extra kosten en zonder verrassingen. En voor iedereen die akkoord gaat met het persoonlijke voorstel dat we hen sturen, regelen wij ook de volledige overstap.”

 

Dat klinkt goed, maar hoe weet ik als deelnemer nu of de groepsaankoop echt mijn beste optie is?

“Die vraag krijgen we vaak. Het antwoord is simpel: we helpen je vergelijken. Heb je ergens een tarief gevonden dat er interessant uitziet, maar je weet niet zeker of het goedkoper is dan de groepsaankoop? Dan kijken wij samen met jou de voorwaarden na. Ja, ook als je daarna beslist om voor het andere contract te kiezen.

Het is niet onze job om jou te overtuigen van de groepsaankoop, maar om eerlijk advies te geven.

Als experts in de energiemarkt zijn we er zeker van dat we een goed product aanbieden. Wie kiest voor de groepsaankoop, krijgt een transparant en degelijk contract met voordelige leverprijzen, lage of geen vaste kosten, en natuurlijk onze ondersteuning erbij. Dat hoeven we niet op te dringen: we laten de feiten voor zichzelf spreken.”

Lees ook: Deze garanties biedt de groepsaankoop energie

 

Met welke vragen kunnen deelnemers bij jullie terecht?

“Bijna alles! (lacht) Op echte levensvragen hebben we geen antwoord. Maar als het over energie gaat, dan zijn we er voor jou. Of je jezelf nu voor het eerst inschrijft voor de groepsaankoop, of je afvraagt wat er gebeurt na afloop van je groepsaankoopcontract. We gaan echt ver om mensen te helpen.

iChoosr wil een neutrale, transparante partner zijn in de energiemarkt.

En dus zijn alle collega’s hier op de klantendienst opgeleid om op elke vraag een helder antwoord te geven. Nieuwe wetgeving, de digitale meter, een energiecontract voor een huishouden met zonnepanelen: daar zijn we allemaal van op de hoogte.”

Lees ook: Vijf veelgestelde vragen aan onze klantendienst

 

En als je nu eens echt een lastige vraag krijgt?

“Soms weten we natuurlijk niet meteen het antwoord op een vraag. Dat komt omdat je in een energiecontract met drie partijen zit: de klant, de leverancier en de netbeheerder. Dan wordt de speurneus in ons wakker en nemen we zelf contact op met de leverancier of de netbeheerder. We sluiten de vraag pas af wanneer we zeker weten dat de deelnemer tevreden is.”

 

Wat maakt jouw dag goed?

“Ik sluit tevreden af wanneer ik het gevoel heb dat we de energiemarkt weer een beetje eenvoudiger hebben gemaakt voor mensen. Maar het allerbeste gevoel? Dat is wanneer er een mailtje in mijn inbox valt om ons te bedanken.

‘Ik hoef me nergens meer kopzorgen over te maken’, schreef iemand onlangs. Prachtig, toch? Daar doen we het voor.”

 

Geschreven door iChoosr, in het kader van de groepsaankoop energie

 

Samen bespaar je gemakkelijker: dat zeggen we niet zomaar.

Want ‘samen’ betekent dat we er zijn voor al jouw vragen. Groot of klein. Probeer het zelf: stel je vraag aan onze klantenservice via het gratis nummer 0800 26 659 of mail naar energie@ichoosr.be.

Sluit je aan bij de groep
En blijf op de hoogte van onze komende initiatieven.
Deel dit artikel:

Lees ook deze berichten:

Zelf van energieleverancier veranderen vs. kiezen voor iChoosr: wat is gemakkelijker?
24-08-2020 • Categorie: Algemeen

Zelf het voordeligste energiecontract opzoeken, hoe gaat dat juist in zijn werk? En wat moet je doen als je deelneemt aan een groepsaankoop?

Hét voordeel van de groepsaankoop energie? Onze klantenservice!
24-08-2020 • Categorie: Energie

Wat regelt iChoosr precies voor jou? En hoe ver gaan we nu écht voor onze deelnemers? Daar weet Dominique, verantwoordelijke voor onze klantendienst, meer over.

Nieuw tariefsysteem zonnepanelen: wat betekent het voor jou?
24-08-2020 • Categorie: Nieuws

Vanaf januari 2021 geldt er een nieuw tariefsysteem als je zonnepanelen laat plaatsen. We leggen je graag uit hoe het werkt.