Vijf veel gestelde vragen aan onze klantendienst

Hulp nodig bij de inschrijving? Vragen over het persoonlijk voorstel of de overstap? Met al je vragen over de groepsaankoop energie kan je terecht bij onze klantendienst. Zowel online als telefonisch helpen we je graag verder met raad en daad.

Begeleiding groepsaankoop energie

De afgelopen weken kregen onze customer service medewerkers Dominique en Carolien onder andere deze vragen:

“Ik wil me inschrijven, maar ken mijn jaarlijks energieverbruik niet. Waar vind ik dit?”

Je vindt je jaarlijks verbruik voor elektriciteit en/of gas terug op de jaarlijkse afrekening of slotfactuur die je van je energieleverancier ontvangt. Op deze facturen staat een grafiek met je energieverbruik van de laatste jaren. Op deze grafiek vind je je energieverbruik van het laatste volledige jaar makkelijk terug.

“Hoe kan ik mijn inschrijvingsgegevens wijzigen?”

Na elke inschrijving bezorgen wij je een e-mail met een link naar je inschrijvingsgegevens. Via deze link kan je jouw gegevens steeds controleren en, indien gewenst, aanpassen of aanvullen. Als je onderaan deze pagina op de knop met “Bewaar deze gegevens” klikt, worden je aanpassingen opgeslagen.

Heb je deze e-mail niet ontvangen, of heb je een bijkomende vraag? Neem dan contact op met onze klantendienst.

“Ik heb een andere aanbieding gekregen en die lijkt interessanter dan het voorstel van de groepsaankoop. Hoe kan ik dit energiecontract vergelijken met mijn persoonlijk voorstel?”

Via de groepsaankoop heb je een 1-jarig energiecontract tegen vaste levertarieven voor elektriciteit en/of gas zonder verdoken kosten. Lijkt een andere aanbieding interessanter, check dan zeker de contractvoorwaarden. Anders vergelijk je appelen met peren.

Hoeveel je kan besparen via de groepsaankoop kan je zien op het persoonlijk voorstel dat je via e-mail ontvangt. Je besparing staat links op het persoonlijk voorstel, onder “actueel marktaanbod”. Rechts vind je het winnende aanbod. We maken voor jou een vergelijking tussen het groepsaankoopaanbod en het actueel marktaanbod en ook met de prijzen van de 6 grootste energieleveranciers van Vlaanderen.

Zo heb je alle informatie om een beslissing te nemen. Het persoonlijk voorstel is volledig vrijblijvend. Jij beslist of je het voorstel aanvaardt.

 

“Kan ik op ieder moment overstappen van energieleverancier en energiecontract?”

Ja, dat kan. Ook als je recent een nieuwe energiecontract afsloot of een contract hebt met een meerjarige looptijd, kan je overstappen.

Lees ook: Vijf misverstanden over overstappen van energieleverancier

 

“Hoe verloopt een overstap van energieleverancier?”

Als je het persoonlijk voorstel van de groepsaankoop aanvaardt, begeleidt iChoosr je bij de volledige overstap naar je nieuwe energiecontract. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Ook het opzeggen van je huidige energiecontract wordt volledig voor jou geregeld.

Lees ook: Overstappen of veranderen van energieleverancier eenvoudig uitgelegd

 

Bescherming deelnemers groepsaankoop

iChoosr is het bedrijf dat de groepsaankoop organiseert. We verdedigen de belangen van de consumenten en zorgen ervoor dat jij vrijblijvend een kwalitatief aanbod krijgt tegen een scherpe prijs. iChoosr is met andere woorden een onafhankelijk tussenpersoon, geen energieleverancier.

Zo zoeken we uit welke contractvoorwaarden consumenten beschermen en dwingen we deze ook af bij de energieleveranciers. Alle deelnemers genieten zo steeds van dezelfde voordelen, voorwaarden, tarieven en garanties.

Lees ook: Deze 14 garanties biedt de groepsaankoop energie

Onze klantendienst is bereikbaar op 0800 26 659. Op www.ichoosr.be/energie vind je onder Contact een handig overzicht met veel gestelde vragen.

 

Geschreven door iChoosr, in het kader van de groepsaankopen energie

 

Is het energiecontract via de groepsaankoop voor jou financieel interessant?

Dat weet je pas als je deelneemt.

Inschrijven op de groepsaankoop energie is gratis en vrijblijvend. Je krijgt een persoonlijk voorstel en ziet meteen hoeveel je kan besparen. Jij beslist of je het voorstel aanvaardt. Neem hier een kijkje voor meer informatie.

 

Sluit je aan bij de groep
En blijf op de hoogte van onze komende initiatieven.
Deel dit artikel:

Lees ook deze berichten:

Zelf van energieleverancier veranderen vs. kiezen voor iChoosr: wat is gemakkelijker?
06-09-2019 • Categorie: Algemeen

Zelf het voordeligste energiecontract opzoeken, hoe gaat dat juist in zijn werk? En wat moet je doen als je deelneemt aan een groepsaankoop?

Hét voordeel van de groepsaankoop energie? Onze klantenservice!
06-09-2019 • Categorie: Energie

Wat regelt iChoosr precies voor jou? En hoe ver gaan we nu écht voor onze deelnemers? Daar weet Dominique, verantwoordelijke voor onze klantendienst, meer over.

Nieuw tariefsysteem zonnepanelen: wat betekent het voor jou?
06-09-2019 • Categorie: Nieuws

Vanaf januari 2021 geldt er een nieuw tariefsysteem als je zonnepanelen laat plaatsen. We leggen je graag uit hoe het werkt.